ŻALUZJE W BIURZE: JAK WYBRAĆ TE IDEALNE DLA KOMFORTU PRACY? PODPOWIADAMY!

ŻALUZJE W BIURZE: JAK WYBRAĆ TE IDEALNE DLA KOMFORTU PRACY? PODPOWIADAMY!

09.08.2023

BlogSponsorowany

Żaluzje do okien to rozwiązanie, które w biurze sprawdza się idealnie. To najbardziej praktyczna i funkcjonalna dekoracja okien, jaką możesz wybrać, urządzając miejsce pracy. Żaluzje są dyskretne i zajmują mało miejsca, a na dodatek są łatwe do utrzymania w czystości. Jakie są najważniejsze zasady wyboru żaluzji do biura?



Regulacja naświetlenia biura dzięki żaluzjom – kluczowa kwestia


Okienne żaluzje wewnętrzne to typ osłony, który daje najszerszy wachlarz możliwości regulacji dopływu światła z zewnątrz. Dzięki charakterystycznej konstrukcji możesz dowolnie stopniować naświetlenie, regulując kąt nachylenia lameli od pełnego otwarcia całej tafli po całkowite zaciemnienie. To czynnik szczególnie ważny przy wyborze osłon okiennych w miejscu pracy biurowej. Wielkopowierzchniowe przeszklenia w biurowcach, jeśli pozostają niczym nieosłonięte, prowadzą do szybkiego nagrzewania się pomieszczeń do nieznośnej temperatury, a w „najlepszym” wypadku wymusza to ustawianie klimatyzatora na zbyt wysokim poziomie. Intensywne nasłonecznienie utrudnia także korzystanie z komputera – na ekranach nic nie widać. Trudno też o sensowne używanie rzutnika, jeśli w pomieszczeniu jest za jasno. Ponieważ jednak nikt nie chce spędzać ośmiu godzin w całkowitych ciemnościach, ażurowa przepuszczalność żaluzji sprawdza się w tej sytuacji perfekcyjnie.

Dobór żaluzji według warunków pomieszczenia


Jeśli chodzi o pomieszczenia biurowe, żaluzje na okna same w sobie są już optymalnym rozwiązaniem. Na co jednak zwrócić uwagę, dobierając dekorację do konkretnych potrzeb? Istotnych jest kilka kwestii. Najważniejsze są zagadnienia techniczne: sposób montażu oraz to, z której strony będą umieszczone drążki sterowania. Te czynniki powinny być ściśle dopasowane do warunków twojego pomieszczenia. Najlepiej wybrać firmę wykonującą produkt na zamówienie, która daje klientowi różne opcje do wyboru, np. Clicky.pl.

Jeśli bowiem zdecydujesz się na gotowy wyrób, nie tylko ryzykujesz złe dopasowanie wymiarów, ale też problemy ze swobodnym użytkowaniem (bo np. drążek sterowania „ustawi się” w niedostępnym zakątku biura). Ponieważ z żaluzji będzie korzystać wiele osób, powinny być intuicyjne w obsłudze oraz solidne. Dlatego właśnie warto zadbać o jakość osłony okien biurowych.

Żaluzje a estetyka wystroju biura


Kwestie techniczne to jedno, jednak spore znaczenie mają także materiał wykonania i kolor. Zarówno żaluzje drewniane, jak i aluminiowe są bardzo trwałe, ale nie każdy materiał pasuje do każdego wnętrza. Wygląd żaluzji może mieć spore znaczenie dla ogólnego efektu estetycznego. Pomieszczenia biurowe zazwyczaj cechują się niewielką ilością ozdób, dlatego dekoracje okien często dominują w wystroju. Przestrzenie, w których zadbano o odpowiednią oprawę okien, są przyjaznym środowiskiem pracy nie tylko ze względów technicznych, wskazanych wyżej, ale także dzięki schludności i harmonijności całego pomieszczenia. Duże przeszklenia osłonięte precyzyjnie wykonanymi, jakościowymi żaluzjami zyskują profesjonalny i zorganizowany charakter. Aby trafnie dobrać je do już posiadanych sprzętów, nie trzeba być dekoratorem wnętrz. Zasady są proste: materiał wykonania najlepiej dopasować do charakteru działalności firmy, a barwa powinna harmonizować z kolorem mebli, ścian i wykładziny. Skorzystaj z szerokiej palety wyboru w profesjonalnych sklepach!

ŻALUZJE W BIURZE: JAK WYBRAĆ TE IDEALNE DLA KOMFORTU PRACY? PODPOWIADAMY!
ŻALUZJE W BIURZE: JAK WYBRAĆ TE IDEALNE DLA KOMFORTU PRACY? PODPOWIADAMY!